Kehidupan

Kenapa I Suka Ia Lebih Lama

Aku berlari, ramai gadis – gadis (awek – awek) orang utara panggil marka,dia orang mengejar aku. Aku tenggelam punca.. kalaulah pada hari – hari biasa tak pernah pula ada yang sanggup mengejar macam ni..

putus-cinta

Takut?!! Aku tak pernah takut dengan gadis – gadis comel, Tapi pada hari ini aku terpaksa juga melarikan diri daripada menjadi buruan para – para gadis ini.. sesekali terdengar jeritan – jeritan daripada mereka.. “Wow.. Sukanya I, Seksinya”.. Ada yang menjerit ” I like it longger”.. Apa erti ini semua.. Mereka Melambai – lambai memanggil dan menjerit.. Itu yang Buat Aku ketakutan.

Aku telah dapat ditangkap.. Aku meronta – ronta.. minta dilepaskan.. Arghghhhhh.. “tolong – tolong saya, lepaskan saya, saya tak bersalah….

Tiba – tiba bahu aku digoncang dengan kuat.. ” adik – adik , apa pasal, you sakit ke? You demam ke?” “I tengok you sudah lama berdiri sini mau beli ke?”. “Sekarang Jerit – jerit pula”.. Hehehe.

Rupa – rupanya aku mimpi siang – siang… berangan lebih.. nasib baik jurujual Lg tu tak curah air pada aku.. “Why i like it Longer?”.. Sebab nanti mesti ramai awek kejar aku…. Dan ianya pasti sesuatu yang hebat.

Inilah Puncanya sebab aku berangan sampai terjerit – jerit, Sebuah telefon bimbit LG Chocolate phone (BL40) berharga RM2,199 ,Kini Angan – angan Hampir menjadi kenyataan.. hehehe:-

Tinggalkan Jawapan

