Kehidupan

Mencintai 2 wanita Dalam Satu Masa

Aku rasa tak salah dalam kes aku ni.. aku berhak mencintai seberapa banyak wanita yang aku suka dan sayang, Siapa yang tahu? aku memang sayang sangat kat 2 orang ni.. tanpa diaorang aku rasa kehidupan aku tak ceria. Mungkin ada yang tak berkenan kenapa aku sanggup mencintai 2 orang dalam satu masa.. tapi begitulah kehidupan kita tak tahu bila kita akan menyukai dan mencintai lagi…

cinta

Tak salah setia, setia tu pun bagus, mencintai 2 orang sekalipun memerlukan komitmen yang agak tinggi, tanpa komitmen yang baik bagaimana kita nak mencintai 2 orang sekali.. sukar buat pilihan? itu tak perlu dirisaukan.. kenapa nak buat pilihan sedangkan kita boleh mengambil dua – duanya sekali.. bukan tamak tapi anggap ianya sebagai satu tanggungjawap..

Tanggungjawap perlu dibahagikan seadanya, ianya menyemarakan kasih sayang.. mengeratkan hubungan.. jadi sekiranya kita bertanggungjawap tak salah rasanya kita mencintai 2 orang wanita sekali.. tiada pembohongan yang perlu dalam perhubungan ini.. aku jujur dengan 2 orang yang aku cintai.. walaupun ada masa senang dan susah aku akan setia pada 2 orang wanita yang aku cintai.. Faizatul akmar isteri aku dan amni hadhirah anak aku.. abah sayang kome berdua… hehehe….

Ahhhhhhhhhhhh tidak, masalah aku lagi teruk,aku mencintai 3 org lelaki dlm satu masa.ahh ssh nak luahkan.rasanya berattttttttttttt, tapi bahagiaaaaaaaaaaaaaaa.mcm mana nak buat nie.semuanya kena beri masa,beri kasih sayang,klu beri lebihhh krg ada yang merajuk.

Kadang kadang penat pun ada. tapi wlau pun payah aku ttp mencintai 3 org lelaki ini.walau pun mereka tak tahu mereka berkongsi kasih aku dgn org lain.yg penting aku akan memberi apa yang sepatutnya mereka nak. ha ha ha ha. i love u nzrl, MHH dan MHA. im sorry

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s